Voorbeschouwing VIOD 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 9 maart 2019

Drie dagen na de stormwedstrijd bij Eendracht gaat de reis naar Doetinchem. Donderdagavond toonde Orion karakter. Zonder goed te spelen hadden we duidelijk meer controle dan in de voorgaande wedstrijd en het winnende doelpunt kon dan ook niet uitblijven. En zo werd deze lastige uitwedstrijd tot een goed einde gebracht. VIOD is een ploeg die het traditioneel niet zozeer van fysieke kracht moet hebben maar altijd probeert te voetballen. Zonder zorgen zijn de Doetinchemers nog niet, dus er zal VIOD veel aan gelegen zijn om de punten in Doetinchem te houden. We hopen dat veel Orionisten ons eerste elftal komen steunen, net zoals afgelopen donderdag in Mook het geval was. En als u geen vervoer hebt, in de bus zijn nog wel een paar plaatsen vrij, vertrek is om 11.30 uur.