Voorbeschouwing Varsseveld 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 12 oktober 2018

Orion 1 speelde afgelopen zondag een heel aardige wedstrijd tegen stadgenoot Quick 1888 en dat gold dan vooral voor de tweede helft. De competitiestart verloopt dus vooralsnog naar wens.

Op dinsdag speelde Orion Onder 23 een nuttige oefenwedstrijd, toevalligerwijs opnieuw tegen Quick. Orion O23, een mix van jonge nog-niet-basis-spelers van Orion 1, Orion 2 en O19 trok in een onderhoudend treffen aan het langste eind: 1-2.

Verder viel het afgelopen weekend op dat Orion Vrouwen 1 al weer de derde overwinning op rij liet bijschrijven, knap werk van deze debutant. Heel leuk was vorige week te zien hoe mister Orion, Hans Loen, op verzoek van coach Patrick Vrouwen 1 schoolde in het positiespel. Mooi dat het vrouwenvoetbal inmiddels volledig geintegreerd is bij Orion.

Aanstaande zondag wacht ons Varsseveld, dat is een tegenstander waar we traditioneel veel problemen mee hebben. Het is dus een mooi ijkpunt om aan ons zelf te laten zien hoe ver we nu zijn. Willen we dit jaar echt potten breken dan zullen we tegen stugge ploegen als Varsseveld, Concordia, Vorden etc. echt meer punten moeten halen dan vorig seizoen. Dat moet dan gebeuren met een redelijk fitte selectie (nog blessures van Tim, Stan, Davy).

De bus vertrekt om 11.30 en niet later! Er zijn nog stoelen onbezet, en u kunt natuurlijk ook zelf naar de Achterhoek rijden om ons vlaggenschip te steunen!