Voorbeschouwing UDI '19 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 24 september 2021

Orion had negentig minuten een groot overwicht tegen EHC maar wist dat maar moeizaam in de score tot uiting te brengen. Maar de wedstrijd werd gecontroleerd door de thuisclub en achterin werd weinig tot niets weggegeven. Al met al een prima wedstrijd van Orion en de eerste overwinning werd met vreugde begroet. Mooi was ook de support van de Orion-site op het terras. Een eervolle vermelding voor de scheidsrechter en zijn assistenten die de wedstrijd heel goed aanvoelden.

Zondag gaan we naar Uden waar UDI 19 de gastheer is. Mooie club, mooi sportpark. De jeugdselecties van UDI en Orion hebben al vaak de degens gekruist, maar ik herinner me voor Orion 1 alleen een bekerwedstijd enkele jaren geleden. De wedstrijd zondag wordt gespeeld op gras en begint om 14 uur.

We hopen ook in Uden weer flink wat Orion-supporters te mogen begroeten. Tot zondag!