Voorbeschouwing SDOUC 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 22 maart 2019

Orion leverde een goede teamprestatie thuis tegen Concordia Wehl. En Noud Jilesen maakte zijn rentree, dat zal veel Orion-aanhangers goed hebben gedaan. Ook Orion 2, dit keer onder de bezielende leiding van Hans Loen, schreef 3 winstpunten bij dus het was een mooie zondag. Ook de dinsdag was mooi want Orion Onder 23, een mix van spelers van Orion 1, 2 en O19, speelde de pannen van het dak tegen NEC amateurs O23, dat grotendeels met het reguliere eerste elftal aantrad. Hoogtepunt was de Messi-vrije-trap van Mitchell (metertje of 30), en voor degenen die het niet geloven: de moeder van Doeke legde dit juweeltje vast op beeld. Maar al dit moois is weer voorbij, zondag staat SDOUC al weer te wachten. De Ulftenaren doen het goed dit jaar en trakteerden nog niet zo lang geleden Orion op een thuisnederlaag. Orion is dus gewaarschuwd. De wedstrijd begint zondag niet om 14 uur, maar om 14.30 uur en we nodigen onze supporters uit om Orion 1 te steunen bij het nemen van de volgende horde.