Voorbeschouwing Orion - SV Meerssen

Door Lars van den Broek 12 mei 2023

Afgelopen zondag wist Orion weer eens te winnen en daardoor kunnen de laatste drie wedstrijden zorgeloos tegemoet worden gezien. Natuurlijk zal Orion deze wedstrijden willen winnen, maar in het rustigere vaarwater kunnen de afscheidnemende spelers hopelijk nog in het zonnetje worden gezet. Aanstaande zondag belooft een mooie dag te worden, hopelijk ook qua weer. Orion ontvangt  de kersverse kampioen SV Meerssen. De Limburgse equipe wist door de overwinning in Heesch de titel binnen te slepen. Op Hemelvaartsdag spelen zij ook nog de bekerfinale, maar dan is er bij Orion wat anders te doen: het Marnix van Heusden toernooi! Er komen dus mooie dagen aan op onze club.

Orion heeft zondag het centrale duo weer terug, in de vorm van Tijn en Marco, maar mist nu de geschorste Marvin en Jevrin. Om 15u00 zal er pas worden afgetrapt, maar hopelijk voor een goed doel: het mogelijke kampioenschap van Vrouwen 1! Zij spelen om 12u00 hun kampioenswedstrijd, op het hoofdveld tegen de vrouwen van OJC Rosmalen. Alle support is welkom! Heel veel succes namens Orion 1!