Voorbeschouwing Orion 1 - Voorwaarts Twello 1

Door Michiel Kompier 6 maart 2020

Zoals al verwacht was had Orion het niet gemakkelijk afgelopen zondag tegen RKHVV. Dat is een technisch vaardige ploeg maar echt bijten deden de bezoekers niet. En zo behaalde Orion, soms wat minder gepolijst maar twee keer wel doeltreffend, een weliswaar zwaarbevochten maar zeker niet onverdiende overwinning. Zondag hebben we opnieuw een thuiswedstrijd want Voorwaarts Twello komt op bezoek. Dit is een sportieve, fysiek sterke en goed georganiseerde ploeg, met een zeer goede buitenspeler. Algelopen zondag boekten de Twellonaren een belangrijke overwinning. Voor Orion is het zaak in thuiswedstrijden geen punten-averij op te lopen. Zondag moeten we het doen zonder sterkhouder Jeroen van de Wetering die tegen RKHVV helaas tegen een boeking teveel aanliep. Maar onze selectie is groot genoeg om dit gemis op te vangen. We hopen op een goed resultaat en op een feestje in het clubhuis, als Vrouwen 1 met de punten en een periode-titel terugkomt van Kunde.