Voorbeschouwing Orion 1 - Unitas '30 1

Door Michiel Kompier 30 september 2022

De neutrale toeschouwer zal niet echt genoten hebben afgelopen zondag in Nuenen. Op deze prachtige accommodatie was het spel van Orion eerder solide dan fraai. We hebben momenteel nogal wat blessures, dan moet je gewoon tevreden zijn met de punten. Deze week is er weer goed getraind en de volgende wedstrijd staat al weer op de rol. Unitas '30 (Etten Leur) komt op bezoek en dat is een nieuwe tegenstander voor de oranje-witten. Orion zal er alles aan doen om de drie punten in Nijmegen te houden, en naar onze informatie is Unitas een geduchte tegenstander. Dat zal vast een mooie wedstrijd worden zondag, dus laat NEC-Feijenoord voor wat dat is en kom naar Marienbosch, de scheidsrechter van dienst blaast om 14 uur op zijn fluitje.