Voorbeschouwing Orion 1 - Treffers zaterdag 1

Door Michiel Kompier 9 november 2018

Zondag kwam Orion niet in de problemen tegen DVC. Wel had de overwinning wat hoger moeten uitvallen, en dat tegendoelpunt zat onze verdediging ook niet echt lekker. In het voetbal moet je nooit tevreden zijn, er zijn nog genoeg verbeterpunten als we dit jaar echt zaken willen doen. Dit weekend geen competitie maar een bekerwedstrijd tegen het zaterdagteam van De Treffers. Dit is voor een aantal spelers geen gewone wedstrijd. Bij Orion maken dit jaar Luuk Langeveld en Noek Beers furore. Zij speelden vorig jaar nog in Groesbeek. En bij onze tegenstander van zaterdag keept Martijn Boers, die vorig jaar nog voor Orion uitkwam. Voor deze spelers dus een leuk weerzien. Deze bekerwedstrijd is een leuke onderbreking van de competitie, die we volgende week hervatten tegen Spero. Aanvangstijdstip zaterdag is 17.30 uur. We hopen dat veel Orion-supporters de moeite nemen om naar Marienbosch te komen!