Voorbeschouwing Orion 1 - Spero 1

Door Michiel Kompier 13 april 2018

Het is spannend in de tweede klasse I en dat zal naar verwachting tot het eind van deze competitie wel zo blijven. Zondag deden we goede zaken bij Union. In een druk bezochte wedstrijd speelden we een goede eerste helft en een mindere tweede helft. Uiteindelijke stond er 1-3 op het scorebord en dat was ook wel een terechte uitslag. Zondag de tweede confrontatie van 2018 met Spero. De Elstenaren zijn wat teruggevallen de laatste weken, maar hebben een periodetitel al in de achterzak. Orion heeft nog helemaal niks en zal zondag voluit gaan om de eerste plaats te behouden.

Nog even wat over onze Onder19 en Onder17. Onder19 won zaterdag heel knap een belangrijke uitwedstrijd en nam zo wat afstand van de degradatiezone. Zaterdag speelt het team van Boyan thuis tegen UDI (14.30 uur). Ook de O17 deed goede zaken. Het won met goed voetbal ook al van Union. Het kampioenschap is nog ver weg maar Erik c.s liggen goed op koers.

En het wekelijkse transfernieuws dan? Pim Boonstra zal ons in mei gaan verlaten, hij heeft een heel mooi aanbod gekregen om weer in de VS te gaan wonen en werken. We zullen jou en de jou eigen manier van spelen missen Pim!

Kom zondag naar Marienbosch, de scheidsrechter blaast om 14 uur voor het beginsignaal!