Voorbeschouwing Orion 1 - Silvolde 1

Door Michiel Kompier 4 maart 2022

Orion speelt binnen vier dagen twee thuiswedstrijden: zondag 6 maart tegen Silvolde en woensdag 9 maart tegen OJC Rosmalen. Na de uitwedstrijd bij Silvolde hadden we gemengde gevoelens, het eerste punt werd weliswaar binnengehaald maar het hadden er ook drie kunnen zijn. Sindsdien heeft Orion zich aardig opgericht in de Hoofdklas en tegenstander Silvolde staat keurig in de middenmoot. Afgelopen weekend boekte Silvolde een belangrijke overwinning op streekgenoot RKZVC, voor beelden kunt u terecht op de website van Silvolde. Orion zal zondag proberen de positie in het linkerrijtje te versterken. Het belooft een aantrekkelijke wedstrijd te worden en de thuisclub ziet van harte uit naar de steun van onze supporters!