Voorbeschouwing Orion 1 - Rohda Raalte 1

Door Michiel Kompier 20 september 2019

Het was een seizoensvoorbereiding zoals onze voorbereidingen meestal zijn: trainen onder goede omstandigheden met nieuw materiaal, veel oefenwedstrijden, goede resultaten en een enkele zeperd. In de eerste weken werd volop gescoord en in de tweede fase waren en wat vervelende blessures. Ook met een zorgvuldige trainingsopbouw houd je dat niet tegen. Door die gekwetsten, onder wie onze spelmaker Vince Alberts (foto), en de afwezigheid van de geschorste '6' Jevrin, moesten we zondag wat improviseren tegen Union (1-3 nederlaag). Maar dinsdag (1-4 overwinning bij Germania) zag het er al weer veel beter uit. En zo verheugen we ons op de eerste competitie-wedstrijd in de eerste klasse. Te gast is Rohda Raalte, een mooie vereniging, met een sterke selectie die dit jaar opnieuw een gooi wil doen naar promotie. Zoals Orion vorig jaar echt toe was aan een niveau hoger, geldt ook voor de Raaltenaren dat ze hunkeren naar de hoofdklasse. Een mooi affiche dus aanstaande zondag op Marienbosch. U kunt natuurlijk ook vroeg komen en eerst nog ons tweede elftal aanmoedigen (11.30 uur: Orion 2-TVC 2). Orion - Rohda begint om 14 uur.