Voorbeschouwing Orion 1 - OJC Rosmalen 1

Door Michiel Kompier 12 november 2021

COVID is weer helemaal terug en op het moment dat dit bericht wordt geschreven lijkt de kans groot dat de komende weken zonder publiek gevoetbald zal worden. Tegen de achtergrond van de grote gezondheidscrisis in onze samenleving is een amateurwedstrijd zonder publiek maar een kleinigheid, maar voor voetballiefhebbers is het natuurlijk wel jammer.

Tegen Halsteren, goede ploeg daarnietvan, schoot Orion zich toch vooral in de eigen voet. Er had meer ingezeten dan een nederlaag. Maar dit soort wedstrijden zitten er elk jaar ook bij. Zondag weer een nieuwe kans tegen OJC, een van de betere ploegen in deze competitie. Met de blessures gaat het gelukkig de goede kant op en Orion zal ongetwijfeld proberen de nederlaag tegen Halsteren van zich af te spelen.

Ook de andere Orion teams wordt veel succes gewenst dit weekend!