Voorbeschouwing Orion 1 - Nuenen 1

Door Michiel Kompier 18 maart 2022

Na de wedstrijd tegen OJC was er een vrije zondag voor Orion 1. Op die zondag speelden de twee eerstvolgende tegenstanders van Orion tegen elkaar (Nuenen-Juliana 1-2) dus dat bood een mooie gelegenheid deze ploegen aan het werk te zien. Aanstaande zondag ontvangen we Nuenen, en aanstaande woensdag gaan we op bezoek bij Juliana in Malden. Nuenen is een middenmoter en een stugge ploeg met veel lengte en een paar behendige en beweeglijke aanvallers. Bij Orion is Marco gelukkig weer van de partij en zit de geschorste Sjoerd zijn tweede en laatste wedstrijd uit. Er zijn wat blessures (o.a. Gijs op de foto) en ook COVID kan natuurlijk nog een duit in het zakje doen, maar het heeft er alle schijn van dat Orion klaar is om Nuenen goed partij te bieden. Orion zal er alles aan doen om de punten op Marienbosch te houden en we hopen zoals altijd op de steun van ons thuispubliek.

Voor de liefhebbers nog dit: Orion 19 debuteerde zaterdag met een overwinning in de tweede divisie. Zaterdag speelt de ploeg van Roy en Jessie thuis tegen Barendrecht, 14.30 uur (deze wedstrijd is inmiddels verplaatst naar 26 maart).

Later dezelfde middag maakt het naar de derde divisie gedegradeerde O23 zijn opwachting tegen Venray (17 uur) en zondag ontvangt Vrouwen 1 UDI 19 (11 uur).

Deze en andere Orion teams veel succes en voetbalplezier het komende weekend!