Voorbeschouwing Orion 1 - Moerse Boys 1

Door Michiel Kompier 4 november 2022

Tegen Kampong liep Orion afgelopen zondag tegen een onnodige nederlaag aan. Feit is wel dat we zondag geen beste wedstrijd speelden en ook dat Kampong, zoals vooraf verwacht, over een energiek en goed elftal beschikt. En over een prachtig complex, Kampong is een omni-vereniging met ruim 6000 leden en een imposante accommodatie. Het maakt de indruk van een professioneel bedrijf (fitness, horeca, schoonmaak!) maar heeft de warme uitstraling van een echte amateurclub. Heel bijzonder. Het puntverlies van zondag betekent meteen dat verder puntverlies deze week uit den boze is, dus iedereen weet wat er zondag tegen Moerse Boys vereist is. Moerse Boys, ook met oranje en wit als clubkleuren, is dit seizoen nog niet echt los gekomen, maar van het vorige seizoen weten we nog dat de Boys voor Orion een heel lastige tegenstander zijn. Of het lukt om de punten toch in Nijmegen te houden zal zondag blijken. De wedstrijd begint om 14 uur en we hopen dat veel supporters ons eerste elftal komen ondersteunen. Dat helpt echt!