Voorbeschouwing Orion 1 -Moerse Boys 1

Door Michiel Kompier 18 februari 2022

Zaterdag werd de O19 kampioen en verzekerde zich van promotie naar de tweede divisie. Dat is een hele mooie prestatie en zo'n 400 toeschouwers waren er getuige van. Gefeliciteerd!

Afgelopen zondag speelde Orion 1 de slechtste eerste helft van de afgelopen 5 jaar. Na rust ging het een stuk beter maar toen was het leed al geschied. Al met al een verdiende maar onnodige nederlaag.

En dinsdag werd de wedstrijd geevalueerd en startte de voorbereiding op de wedstrijd tegen Moerse Boys. Onze gasten kennen een moeizaam seizoen en hebben de punten hard nodig. Orion zal zich willen revancheren voor het beroerde optreden in Wijchen. Kan een mooie wedstrijd worden, en onze spelers kunnen daarbij jullie steun goed gebruiken. Tot zondag!