Voorbeschouwing Orion 1 -Meerssen 1

Door Michiel Kompier 4 februari 2022

Het heeft even geduurd maar er wordt weer gevoetbald. Ondanks restricties en corona-perikelen hebben we de laatste weken goed kunnen trainen. En twee oefenwedstrijden gespeeld, tegen Leones (0-7 winst), en Venray (2-1 winst). Zondag heten we het Limburgse Meerssen welkom op Marienbosch, niet eerder speelden we tegen deze tegenstander. Alle ploegen kampen momenteel met covid en blessures en dat is voor Orion niet anders. Maar zoals de zaken er nu voor staan zal er zondag een goed team op het veld staan. Het thuispubliek was in de eerste wedstrijden een grote steun voor ons elftal, we hopen dat er zondag weer veel supporters de weg naar Marienbosch zullen weten te vinden. Orion - Meerssen, aanvang 14 uur!