Voorbeschouwing Orion 1 - IFC 1 (+ livestream)

Door Michiel Kompier 9 oktober 2020

Deze voorbeschouwing wordt geschreven op een moment dat we niet zeker weten of we het volgende weekeinde wel of niet mogen en kunnen voetballen. Met de huidige besmettingscijfers zou het maar zo kunnen dat sporten in verenigingsverband binnenkort voor een aantal weken niet meer toegestaan wordt.

Afgelopen zondag speelden we in Berkel en Rodenrijs op een fraai sportcomplex dat hermetisch was afgesloten. In alle beslotenheid werd een zwaarbevochten overwinning behaald op TOGB, een fysiek sterke en fitte ploeg zonder echte uitblinkers. Orion leverde een uitstekende teamprestatie en had wel een uitblinker in de gelederen en dat was keeper Michiel Kok.

Aanstaande zondag spelen we, wederom zonder toeschouwers, op Marienbosch tegen IFC. IFC geldt als een van de kanshebbers voor een topnotering in de hoofdklasse B, maar heeft de laatste tijd wel met blessures te kampen. IFC is een voetballende ploeg, net als Orion, zeker nu Vince Alberts na een lange periode van blessureleed weer hersteld is.

We wensen ons eerste elftal en natuurlijk alle Orion teams een fijne wedstrijd toe, en als het even kan drie punten!

Livestream:
Met dank aan huisfilmer Roeland van Gendt en technicus Casper West is de wedstrijd van zondag te bekijken via een livestream! Ga daarvoor naar live.sv-orion.nl . Veel kijkplezier!