Voorbeschouwing Orion 1 -HBS 1

Door Michiel Kompier 8 juni 2022

Met een gemakkelijke overwinning in Zuid Limburg verzekerde Orion zich van een ticket voor de nacompetitie voor promotie naar de derde divisie. We zijn de wedstrijd tegen Minor goed doorgekomen, zonder nieuwe blessures of gele kaarten. Op dus naar de heenwedstrijd tegen HBS uit Den Haag. HBS is een club met een mooie en lange traditie, de club bestaat al meer dan 125 jaar. Bij HBS kun je niet alleen de voetbalsport beoefenen, want er is ook ruimte voor hockey en cricket. HBS is als tweede geeindigd in de hoofdklasse A, met 58 punten uit 28 wedstrijden (65 doelpunten voor en 25 tegen). De wedstrijden in de nacompetitie vormen een mooie graadmeter voor Orion waar we met plezier naar uitkijken. Donderdag 9 juni is de eerste ontmoeting en we hopen dat wederom veel Orion-supporters ons eerste elftal komen steunen, we hopen op een volle AHOE-site! Komt allen, de aftrap is om 20 uur.