Voorbeschouwing Orion 1 - DVC'26

Door Michiel Kompier 2 november 2018

Orion kwam met een punt terug uit Wehl en als we eerlijk zijn was dat ook wel terecht. Het was niet goed en ook niet slecht wat Orion tegen Concordia liet zien, maar goed genoeg voor de drie punten was het dus niet. Het was zo'n wedstrijd die je qua kansen had moeten winnen, maar die je ook had kunnen verliezen. Zondag komt het Didamse DVC naar Marienbosch. Dit is een moelijk in te schatten tegenstander: vorig jaar was Orion heer en meester in de uitwedstrijd, maar we hadden hoegenaamd niks te vertellen in de thuiswedstrijd dit voorjaar. Na een wat moeizame start dit seizoen weet DVC inmiddels de wedstrijden weer te winnen, dus het zal weer een leuke krachtmeting worden zondagmiddag. Orion 2 kwam dit weekend ook niet tot scoren (0-0) en speelt zaterdagaviond al (om 19 uur) haar thuiswedstrijd tegen AWC 2. En als u van goed jeugdvoetbal houdt, kom dan zaterdagmorgen kijken naar Orion O13 dat het dit seizoen prima doet. De pupillen van trainer Tijs Boonstra trappen af om 10.30 uur.