Voorbeschouwing Orion 1 - Concordia Wehl 1

Door Michiel Kompier 15 december 2017

Zondag spelen we de laatste wedstrijd voor de winterstop, thuis tegen Concordia Wehl. Na de gedwongen rustpauze is er goed getraind en iedereen is ervan overtuigd dat we voor de kerst nog 1 keer goed zaken moeten doen. Dat moet dan wel gebeuren zonder Rene (enkel), Idi (enkel), en Bart (spierblessure). Maar Roel is weer fit en het mooiste nieuws is dat Naud Bernards na een langdurige revalidatieperiode gisteren weer terug op het trainingsveld was. Onder begeleiding van onze fysio's Yoran en Koen zal hij in alle rust aan zijn verdere herstel werken. Naud, namens alle spelers en de staf van het eerste en tweede elftal: we zijn heel blij dat je weer terug bent.

Concordia Wehl is de ploeg van de gebroeders Berendsen en heeft de afgelopen jaren wat heen en weer gependeld tussen de eerste en tweede klas. Dit jaar gaat het nog niet heel goed bij onze gasten die daarom de punten heel goed kunnen gebruiken. We hopen op een mooie wedstrijd en op een fikse opkomst van onze supporters. Jullie steun bij de wedstrijden -en in het bijzonder de A-Hoe side- is echt van groot belang voor ons eerste elftal.

Het jaar wordt sportief afgesloten met een thuiswedstrijd op dinsdag 19 december van Orion Onder 23 tegen Beuningse Boys Onder 23. We spelen dinsdag, onder leiding van de trainers Sastro en Erik, met een jong team bestaande uit spelers van O19, O17 en Orion 2. De aftrap dinsdag is om 20 uur.