Voorbeschouwing Orion 1 - AWC 1

Door Michiel Kompier 27 mei 2022

Het einde van het seizoen komt in zicht en de wedstrijden volgen elkaar snel op. Op Hemelvaartsdag leden we een teleurstellende nederlaag tegen Moerse Boys. Sympathieke en gastrvrije club (oranje-wit zijn de clubkleuren) en een sportief en dankbaar publiek dat de thuisclub op een staande ovatie onthaalde na afloop van de wedstrijd. Er heeft voor Orion veel meer ingezeten dan de 2-1 nederlaag maar gedane zaken nemen geen keer en de complimenten gaan naar de Moerse broers Van de Broek. Zondag krijgen we de kans om ons te revancheren en dat wordt wel tijd na een magere reeks van drie wedstrijden. En tegen AWC hebben we nog wel wat goed te maken want in de uitwedstrijd was het spel van Orion ronduit slecht. Of het de laaste thuiswedstrijd van dit seizoen wordt is nog maar de vraag en hangt sterk van het resultaat van zondag af. Bij een goed resultaat bestaat de kans dan we de nacompetitie ingaan en daar komt dan dus nog zeker 1 thuiswedstrijd bij. Kom onze mannen aanmoedigen aanstaande zondag, en dit is vooral ook een uitnodiging aan onze Ahoe-site!