Voorbeschouwing Moerse Boys 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 25 mei 2022

Op donderdag gaan we naar Moerse Boys, een sportieve maar ook lastige tegenstander. Ten tijde van de door Orion gewonnen thuiswedstrijd bivakkeerde de MB onderaan de ranglijst. Inmiddels hebben ze zich op een bewonderenswaarige wijze weten te herstellen en is het hoofdklasse-behoud vrijwel zeker veilig gesteld. Vooral op hun thuishaven is dit een moeilijk te bespelen en te verslane tegenstander. Orion is dus gewaarschuwd en zal op natuurgras beter moeten presteren dan onlangs in Zuid-Limburg. Omdat ook Orion de punten hard nodig heeft kan dit een mooie wedstrijd worden. Morgen zo rond 16.30 uur weten we meer!

En verder wenst de selectie alle deelnemers aan het mooie Marnix van Heusden-toernoi een hele leuke dag toe!