Voorbeschouwing HVCH 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 11 november 2022

Orion heeft zich goed hersteld van de nederlaag bij Kampong. Afgelopen zondag werd gewonnen van Moerse Boys en dinsdag werd gebekerd tegen DZC 68. Van beide wedstrijden staat, met dank aan Roeland, weer een samenvatting op deze website. In een aardige wedstrijd werden ook de Doetinchemers verslagen. En nu gaat het vizier op HVCH uit. De thuisploeg, gepromoveerd uit de eerste klasse, doet het goed deze competitie en bivakkeert met Orion in de subtop. Het zal een lastige klus zijn voor de oranje-witten om de drie punten uit Heesch mee te nemen, maar dat kan dan wel gebeuren met een selectie met wat meer kleur op de wangen want Rene en Ischa zijn weer fit en de schorsing van Frenk is achter de rug. Heesch is in de buurt dus het zou mooi zijn als flink wat supporters ons team komen steunen, de aftrap is om 14.30 uur.

En dan zijn er dit weekend nog een paar leuke wedstrijden: op zondag speelt Vrouwen 1 bij Kunde, aanvang 14.30 uur en op zaterdag spelen zowel de O19 als de O23 thuis. Voor de liefhebbers: Orion O19 speelt tegen DVS 33 om 14.30 uur en O23 speelt om 17 uur tegen Breukelen. U bent van harte welkom!