Voorbeschouwing Heino 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 29 november 2019

Het was goed toeven in het clubhuis afgelopen zondag. Blije gezichten alom: Vrouwen 1 had gewonnen bij HVCH, Orion 2 bond Winterswijk 2 aan de zegekar en Orion1 liet niet veel over van Bemmel 1. Orion 4 organiseerde de after party in het bomvolle clubhuis en deed dat voortreffelijk: dank daarvoor! Tegen Bemmel presenteerde de ploeg van Jeroen en Lodewijk zich wederom als team, vandaar bovenstaande foto. En ook zonder de dit jaar o zo belangrijke Alberts-brothers wisten we goed te presteren. Prachtige doelpunten ook, waarbij nummer 3 van Orion een aardige kandidaat is voor het doelpunt van de maand: een in hoog tempo uitgevoerde aanval, met een zuivere en keiharde voorzet van Noud en loepzuivere afronding van Noek.

Deze week is er weer goed getraind, dit keer grotendeels onder leiding van Erik Ipema die donderdag een examentraining verzorgde voor zijn opleiding TC2. Dat ging hem goed af en Erik rondde aldus zijn opleiding succesvol af: felicitaties voor een talentvolle Orion-trainer!

Zondag wordt de reis door de eerste klas vervolgd in Heino. Het is belangrijk dat onze spelers dan wel weer met beide beentjes op de grond staan want Heino is een sterke en moeilijk te bespelen tegenstander. Momenteel staat Heino op de vierde plaats, dus dit is opnieuw een mooie test voor de oranje-witten. Heino is niet naast de deur maar het is toch wel de moeite waard om zondag Orion te steunen in deze lastige uitwedstrijd: Orion zal er alles aan doen om onze supporters waar voor hun geld te bieden.