Voorbeschouwing Halsteren 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 11 september 2020

Het heeft even geduurd maar voor Orion gaat het in de Hoofdklas nu echt beginnen. Aanstaande zondag brengen we een bezoek aan Halsteren. De thuisclub kon afgelopen zondag drie punten bijschrijven want won met 0-2 bij Nuenen. We hebben deze wedstrijd bezocht. Halsteren heeft een geroutineerde, fysiek sterke en heel volwassen ploeg met twee snelle buitenspelers. Orion heeft een voorbereidingsperiode gehad zoals voorbereidingsperiodes vaker zijn: een aantal goede wedstrijden en ook een paar mindere. De technische staf kan nog niet beschikken over spelmaker Vince Alberts, verdediger Marvin Thomasia, middenvelder Naud Bernards en aanvaller Ischa Perquin. Maar er staat zondag een goed team dat zal proberen de eerste hoofdklasse-punten binnen te halen. Harlsteren ligt niet naast de deur, maar het zou mooi zijn als de supporters het debuut van Orion in de hoofdklasse komen meemaken, de scheidsrechter blaast op 14.30 uur voor de aftrap.