Voorbeschouwing Halsteren 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 5 november 2021

Over afgelopen zondag kunnen we kort zijn: in plaats van een thuiswedstrijd op het hoofdveld werd er getraind op veld 4. De oorzaak was COVID bij Meerssen. Een mistige oefenwedstrijd (woensdag tegen Achilles 29) en een training verder staat het vizier nu gericht op Halsteren. Het is de tweede keer dat we de reis naar Halsteren maken want vorig jaar vond daar de seizoensopening plaats. Die wedstrijd ging verloren en Orion kan aanstaande zondag laten zien hoeveel we geleerd hebben van die nederlaag en van de andere ervaringen die we sindsdien in de hoofdklas hebben opgedaan. Halsteren is een geroutineerde ploeg met veel voetballend vermogen en een aantal individueel sterke spelers. Een leuke uitdaging voor Orion om de draad na twee wedstrijdloze zondagen weer op te pakken. Het is een eindje rijden maar laat u daardoor niet afschrikken, dit kan zondag een mooie wedstrijd worden.