Voorbeschouwing Concordia 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 25 oktober 2018

Dit weekend liet Orion zich van de zonnige kant zien. Zowel Orion 2 als Orion 1 wisten hun wedstrijd in winst om te zetten. Orion1 had, in een sportieve wedstrijd met een prima scheidsrechter, weinig moeite met VIOD. Marvin maakte zijn debuut in de basis en dat zag er goed uit. Als we zo spelen als afgelopen zondag dan zijn we moeilijk te verslaan. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer: als we zo spelen als een week eerder tegen Varsseveld dan zijn we echt niet zo moeilijk te verslaan. Zondag binden we opnieuw de strijd aan met een tegenstander uit de Achterhoek. We gaan naar Wehl, waar Concordia de gastheer is. Concordia is traditioneel een ploeg waar Orion veel moeite mee heeft. Een paar jaar geleden wonnen we daar in de nacompetitie, maar ik kan me niet herinneren dat we daar vaker gewonnen hebben. Als we om de eerste plaatsen willen spelen dan zal dat zondag toch wel moeten gebeuren. Dat zal niet meevallen want Concordia doet het dit seizoen tot nu toe, misschien wel tegen de eigen verwachtingen in, uitstekend. Het kan dus een leuke krachtmeting worden aanstaande zondag. En zo ver van Nijmegen is Wehl niet, dus we hopen dat weer veel Orion-supporters ons eerste elftal zondag komen steunen.