Voorbeschouwing AZC 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 8 februari 2019

Orion speelde een matige wedstrijd tegen Spero, dat het verdiende om de punten mee naar Elst te nemen. De tweede competitie-nederlaag op rij kwam aan als een moker. Orion zal zich moeten herpakken in de lastige uitwedstrijd bij AZC, waar Tom Polman de scepter zwaait. Inmiddels is er ook nieuws over keeper Michiel Kok, hij gaat op 19 februari onder het mes (meniscus). Zodra hij hersteld is wordt hij herenigd met keepertrainer Yannick Doring, wiens contract deze week is verlengd; daar zijn we blij mee. AZC is een fysiek sterke tegenstander met een imposante en moeilijk te bespelen midvoor, een ploeg die het Orion zeker niet gemakkelijk zal maken. Voor Orion is de opdracht duidelijk, het dipje achter ons laten en de punten mee terug in de bus. Die bus vertrekt zondag om 11.45 uur vanaf Marienbosch. En de thuisblijvers kunnen naar Orion Vrouwen 1 dat om 12.00 uur de derby tegen FC Kunde speelt. Deze maar ook alle andere Orion teams wensen we veel spelplezier en succes het komende weekend.