Voorbeschouwing AWC 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 2 december 2022

De ontvangst bij Meerssen was uiterst hartelijk, wat dat betreft zijn de Limburgers een topper. En ook op het veld deed Meerssen van zich spreken en had Orion zijn handen vol, vooral aan de wederom uitblinkende Nino. Maar gedurende de wedstrijd herpakte Orion zich en zo werd uiteindelijk een zwaar bevochten punt bijgeschreven op onze ranglijst-klassering. De busreis terug werd opgevrolijkt door een kwis, met dank aan Frenk en Lars. Voor de winterstop volgen nog twee competitiewedstrijden en een bekerwedstrijd. Het meest attractieve affiche is aanstaande zondag, wanneer we op bezoek gaan bij AWC in Wijchen. AWC maakt een heel goed seizoen door waarin tot nu toe een punt meer verzameld is dan Orion. AWC won ook de eerste periode. Orion -waar Mick weer in training is, het zal nog even duren voor hij weer op het veld te bewonderen is- zal beter voor de dag willen komen dan in de uitwedstrijd vorig seizoen. AWC zal zich willen herstellen van het puntenverlies van afgelopen zondag. Het belooft dus een mooie wedstrijd te worden, kom onze jongens steunen in Wijchen!