Voetbalschool Numaga

Door Numaga 29 juli 2020

Vind jij voetballen ook zo leuk en wil je graag nog beter leren voetballen? Meld je dan nu aan bij voetbalschool Numaga. Deze trainingen zijn bestemd voor zowel leden van Orion als niet-leden van Orion uit de O8 t/m de O12. Voetbalschool Numaga besteedt aandacht aan veel verschillende, voetbal gerelateerde vaardigheden, zoals techniek, coördinatie, handelingssnelheid en loopscholing. Bovendien kun je je bij voetbalschool Numaga niet alleen ontwikkelen als voetballer, maar zul je ook een betere beweger worden. Wij streven er namelijk naar om voetballers op een gestructureerde wijze veelvuldig en breed op te leiden, waarbij een breed scala aan basisvaardigheden wordt aangeboden.

Bij de aanmelding kun je je persoonlijke doelstellingen vermelden en zullen de trainers je hier persoonlijk op gaan begeleiden.

Het doel van de trainingen is om iedere speler op zijn of haar eigen niveau uit te dagen. Tijdens de trainingen word je ondersteund door gediplomeerde trainers. Je kunt jezelf aanmelden voor het blok van 10 trainingen via het onderstaande aanmeldformulier.

De kosten voor de 10 trainingen bedragen €99,-. Alle kinderen krijgen een compleet kledingsetje (shirt, broekje & sokken) van de voetbalschool erbij.

De trainingen zijn op vrijdag van 16.30-18.00 en op de volgende data:
• 4 september
• 11 september
• 18 september
• 25 september
• 2 oktober
• 9 oktober
• 16 oktober
• 30 oktober
• 6 november
• 13 november

Voor vragen kunt u te allen tijde mailen naar: voetbalschoolnumaga@gmail.com of kijk op de website van SV-Orion.

Tot snel bij Voetbalschool Numaga!

De trainers:
Levi Pistorius (trainer JO11-1, JO14-2)
Freek-Jan Remie (trainer JO9 selectie, coördinator Champions League)