Vlaams Arsenaal voortaan Arsenaal 1824

Door Tijs Tummers, voorzitter 4 oktober 2017

Het was u misschien al opgevallen, maar onze hoofdsponsor (voorheen: Vlaams Arsenaal) heet voortaan Arsenaal 1824.

Afgelopen zondag won ons eerste elftal de eerste wedstrijd met de nieuwe shirtopdruk in een spectaculair duel met 5-3 van Union.

We zijn heel blij dat Arsenaal 1824 voor het derde jaar onze hoofdsponsor is.

We passen goed bij elkaar, SV Orion en Arsenaal 1824.

Ik zou het zelf niet durven zeggen, maar toen ik iemand hoorde spreken over ‘twee A-merken, met een mooie historie en traditie, maar nooit bang om te innoveren’, toen kon ik me daar wel in vinden...

Zo ontwikkelden we samen de clubcard, waarmee u in ons clubhuis 5% korting krijgt op alle producten.

Hoe het werkt? Wie bijvoorbeeld 50 euro overmaakt krijgt 5% extra, dus 52,50 euro, op zijn kaart bijgeschreven.

Naast betaalgemak dus ook direct voordeel. (Heeft u nog geen clubcard, laat het ons dan weten)

En als u naar Arsenaal 1824 gaat voor een drankje, hapje of diner (Grand Café én Restaurant!) en de SV Orion-clubkaart voor het afrekenen laat zien, dan kunt u nog eens 10% van het af te rekenen bedrag bijgeschreven krijgen op uw clubcard.

Hoe dat werkt? Wie bijvoorbeeld voor 80 euro afrekent bij Arsenaal 1824 en het bonnetje vervolgens bij Orion in de brievenbus naast het kantoor van Harm Hermens schuift, krijgt 8 euro bijgeschreven op zijn clubcard. Wel even het nummer van de clubcard op het bonnetje schrijven dan.

En zo gaan we er samen weer een mooi seizoen van maken, SV Orion en Arsenaal 1824.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion