Verslag Veteranentoernooi

Door Louis van Hal 11 juni 2019

Vorige week zaterdag is het veteranentoernooi samen gegaan met het goede doelen toernooi.  Zo rond de klok van 16 uur werd er afgetrapt. Er werd lekker gevoetbald onder een heerlijke zomermiddagzonnetje, maar ook werd er een prestatie verricht om geld in te zamelen. Wij, het team van Orion 45+ sponsoren zelf de stichtingen ALS en Simavi. Hun logo's pronken op onze shirts.

Via ALS kwamen wij in contact met twee teams uit Woerden, die hetzelfde doen. Ook Beste Stuurlui en twee veteranenteams van Orion gaven 'acte de presence'.  In totaal werden er 15 wedstrijden gespeeld, goed voor 61 doelpunten. Deze goals 'verplichtten' de teamleden er toe om per goal te sponsoren voor de stichtingen.

Ook werd 'drinkgeld' ingezet; bedrijfsleven deed mee met extra stortingen en cateraar Ron Beumer deed ook de spreekwoordelijke bon in de pot. Na de wedstrijden had Ron zijn verwachtingen waargemaakt door een heerlijk buffet uit te serveren. Hierna was de koek nog niet op en keken we met ons allen op een groot scherm naar de finale van de CL.

Uiteindelijk heeft onze sponsoractie een bedrag van Euro 799,60 opgebracht. Aan beide stichtingen wordt/is ondertussen ieder Euro 400 overgemaakt. Iedereen bedankt.