Van Haaren ook volgend seizoen trainer bij Orion

Door het bestuur 15 december 2018
SV Orion en Jeroen van Haaren hebben deze week overeenstemming bereikt over een verbintenis voor het seizoen 2019-2020.

Van Haaren (47) is bezig aan zijn tweede seizoen bij Orion. Orion is momenteel koploper in de 2de klasse I.

Van Haaren (op de foto rechts, met links assistent Lodewijk van der Heijden): “Orion is een fijne club en we hebben een goeie groep. Ik heb het hier goed naar mijn zin en zie mogelijkheden om met het team verder te groeien.”

Technisch manager Michiel Kompier: “Er is een prima samenwerking tussen Jeroen en de rest van de staf en ook de spelersgroep is positief. We waren er dan ook snel uit.”

Orion speelt dit kalenderjaar nog uitwedstrijden tegen Union en Eendracht. Het nieuwe jaar begint met een trip naar Praag waar op 4 januari geoefend zal worden tegen TJ Sokol Lipence.