Vacature Hoofdtrainer SV Orion VR1

Door TC Vrouwenvoetbal 20 februari 2020
SV Orion heeft een vacature voor het seizoen 2020-2021 voor de functie van hoofdtrainer Vrouwen 1. Orion VR1 komt dit seizoen uit in de 1ste klasse D en staat daarin momenteel op een derde plaats.

De trainer (M/V) die wij zoeken…:
- is in het bezit van minimaal TC3/UEFA C en heeft aantoonbare ervaring in het trainersvak, bij voorkeur ook in het vrouwenvoetbal.
- heeft de ambitie en de vaardigheden om het team en de individuele spelers naar een hoger niveau te brengen
- is een teambuilder en verbinder met oog voor de sfeer in het team, en communiceert goed en open met spelers, staf en bestuur
- werkt volgens de visie van het Technische Beleidsplan van SV Orion
- draagt bij aan de inpassing en doorstroming van jeugd