Uitnodiging discussie Orion 2.0

Door Bestuur 14 november 2018

Vrijdag 16 nov. a.s. is een belangrijke dag voor SV Orion. Dan is er namelijk vanaf 19.30 uur in ons clubhuis een discussie en uitwisseling tussen Orion-leden en -ouders, die als vertegenwoordiger van hun geleding zijn uitgenodigd. Maar alle andere betrokken Orion-mensen zijn natuurlijk ook van harte welkom.

We gaan onder andere spreken en ideeën uitwisselen over de toekomst van Orion. En dan vooral over het beter verdelen van al het werk dat nodig is om de club op een goed niveau te laten draaien. Of dat moet gebeuren met een verplichte ledendienst is daarbij een centraal gesprekspunt. Een andere optie: moet er een betaalde clubmanager komen die het vele vrijwilligerswerk binnen de club gaat coördineren? Heeft dat consequenties voor de hoogte van de contributie? Betalen vrijwillig werkende leden minder contributie dan leden die geen clubtaken verrichten? De meningen en ideeën van Orion-leden over deze zaken bepalen in hoge mate hoe de toekomst van onze club er uit gaat zien. Kom vrijdag meedenken en meepraten, we starten om 19.30 uur. Het is in je eigen én in Orion’s belang!

Download hier alvast het voorstel voor het nieuwe organisatiemodel. Heel graag tot vrijdagavond!