Trainingsstage jeugdselectie

Door Anne Duis 26 maart 2024

Wil je in het seizoen 2024-2025 voetballen in één van de jeugdteams van Orion? Meld je dan nú aan voor een trainingsstage!

De trainingen zijn bedoeld voor niet-leden (jongens en meiden, veldspelers en keepers) in de leeftijd van 5 t/m 18 jaar. Onze trainers willen je helpen om zo goed mogelijk te leren voetballen. Motivatie, plezier en doorzettingsvermogen in het spel gaan bij Orion goed samen.

Wat houdt een trainingsstage in?

Je traint in de periode maart tot en met mei - afhankelijk van je niveau - enkele keren mee met één van onze jeugdteams. Na afloop van de stageperiode wordt in onderling overleg bepaald hoe een vervolg er uit gaat zien. De trainingsstage is vooral bedoeld voor potentiele selectiespelers, maar ook als je geen of weinig voetbalervaring hebt of niet in een selectieteam wilt spelen ben je welkom. In die situatie wordt gekeken of er plaats is in één van de (recreatieve) basisteams. In juni worden de teams voor het seizoen 2024-2025 samengesteld.

Over Orion:

Orion is met circa 1500 leden de grootste amateurvoetbalvereniging in Nijmegen. Sportiviteit, respect en voetbalontwikkeling staan bij Orion hoog in het vaandel.

Orion staat momenteel op de 46e plaats in de top 200 van best presterende Nederlandse Amateurvoetbalverenigingen. Orion is de hoogst genoteerde Nijmeegse amateurclub in deze lijst.

Orion is een samenwerkingspartner van NEC en is gecertificeerd KNVB lokale jeugdopleiding. Het eerste elftal mannen speelt in de Vierde Divisie C (zondag) met hoofdzakelijk spelers afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Vrouwen 1 speelt in de Hoofdklasse B (zondag).

Aanmelden kan via onderstaande link:
Aanmelden stagetrainingen Orion >