sv Orion en ING verlengen sponsorcontract t/m 2023

Door Communicatiecommissie 9 oktober 2020

SV Orion en ING blijven na zes succesvolle jaren ook de komende drie jaar samenwerken. Het sponsorcontract met de bank is per 1 september verlengd. ING verlengt de komende tijd de contracten met meer dan 500 amateurvoetbalverenigingen. SV Orion is blij met het vertrouwen van ING om ook de komende drie jaar te werken aan de groei en de ontwikkeling van het amateurvoetbal. Voorzitter Tom Smit:  We zijn ontzettend trots op de verlenging van het sponsorcontract, juist in deze tijd. We kijken uit naar weer een mooie samenwerking met ING de komende jaren.

Steven Sedee, manager sportsponsoring ING: “We zijn er trots op dat we juist in deze tijd de amateurverenigingen kunnen blijven steunen. Zij zijn de basis van het Nederlandse voetbal. Het is belangrijk voor het succes van het Nederlandse voetbal dat de amateurclubs hier hun rol in pakken. Zij hebben de kennis, kunde en faciliteiten in huis om het jeugdvoetbal aan te bieden en verder te ontwikkelen. ING wil daarbij als hoofdsponsor van de KNVB en het Nederlandse voetbal alle voetballiefhebbers (jong en oud, man en vrouw, speler of fan) zo goed mogelijk faciliteren zodat zij dat kunnen doen wat zij het liefste doen: met voetbal bezig zijn.