Start en indeling bardiensten en hulp materiaal

Door Cindy Bekkers 21 oktober 2021

Vanaf zaterdag 1 november a.s. starten we bij S.V. Orion weer met de verplichte ledendiensten. Dit zijn vanaf nu niet alleen bardiensten op donderdagavond, zaterdag en zondag maar ook hulp bij het materiaalbeheer op zaterdagochtend, de zogenaamde 'Jopiediensten'.

Bardiensten

De barcoördinator plant de bardiensten in per team. Het rooster en de uitgangspunten vind je hieronder. Je kunt deze info altijd terugvinden op de pagina Bardiensten onder het kopje Info.

Klik hier voor het actuele barrooster.
(let op: klik op de tabbladen voor de verschillende maanden)

Lees hier alle uitgangspunten voor de bardiensten >

Hulp bij materiaalbeheer

Jopie begint vanaf 6 november om 11 uur op zaterdag. Er wordt een schema opgesteld, waar leden en ouders van leden wordt gevraagd de taken van Jopie van 8 tot 11 waar te nemen. Het gaat dan om: materiaal verstrekken aan teams en scheidsrechters zoals ballen, vlaggen, pionnen, etc, limonade maken, ballen oppompen en algemene vragen beantwoorden.

Lees meer over hulp bij materiaalbeheer >