Door Tijs Tummers, voorzitter 24 oktober 2014

Vanochtend me aangemeld voor de SV Orion Wijnproefavond op 14 november bij Gastrovino Arno de Laak op de Berg en Dalseweg.

Daarna binnengestapt bij Rijschool Correct in de Bloemerstraat om een proefles voor het Aanhangerrijbewijs te reserveren.

Ik had geluk, Fien zelf zat achter de desk.

Ik kreeg een kopje koffie en even later belde toevallig net haar man John van Santen de Hoog op. Enthousiast meldde hij Fien dat Joshra Kiriwenno zojuist voor zijn rijexamen was geslaagd: Orion-leden leidt John nog altijd het liefste zelf op.

Daarna liep ik de Houtstraat in langs onze jongste bordsponsor, Automatiek Van Weel.

Tenslotte op weg naar huis nog even langs het clubhuis, waar Zat. 3–speler Koen Nicolasen van Computron de Club-TV in orde aan het maken was.

Het zijn slechts vier namen, van de grote groep sponsoren die Orion steunen, die ik vandaag op mijn rondje tegenkwam; de volledige lijst vindt u hier.

Houd ze in ere, ze zijn belangrijk voor de club.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion