Scheidsrechter worden bij Orion...iets voor jou?

Door Albert Boonstra 2 september 2018
Dit najaar organiseert de scheidsrechterscommissie van SV Orion opnieuw de basisopleiding scheidsrechter (BOS) in ons clubgebouw. Het is de officiële KNVB-cursus tot verenigingsscheidsrechter die door een KNVB-cursusleider gegeven wordt.

Aan deze korte opleiding kunnen jeugdleden (vanaf 14 jaar), seniorenleden, ouders of andere betrokkenen bij SV Orion deelnemen. In vier cursusavonden, verspreid over drie maanden (oktober t/m december), komen de beginselen van het fluiten in theorie en praktijk aan de orde. Deelnemers ontvangen aan het eind van de cursus het diploma 'KNVB Verenigingsscheidsrechter' en kunnen dan wedstrijden bij SV Orion leiden.

Aanmelden
Er is nog een aantal plaatsen voor de cursus beschikbaar. Aanmelden kan tot uiterlijk 16 september a.s. bij Albert Boonstra via albertboonstra@hotmail.com.