SC NEC - Orion (beker)

Door Michiel Kompier 30 augustus 2019

De voorbereiding voor het nieuwe seizoen is nu drie weken bezig. Er wordt goed getraind en er zijn al weer drie oefenwedstrijden gespeeld. Op het Germania toernooi werden Beuningse Boys (2-0) en Brakkenstein (6-0) verslagen, dit leverde de derde prijs in de eindrangschikking op. Gisteren werd Millingen met een 9-0 nederlaag naar huis gestuurd. De komende weken wordt gerekend op meer tegenstand, te beginnen aanstaande zondag in de bekerwedstrijd tegen eerste klasser sc NEC. Een leuke krachtmeting en let op: de aftrap is al om 12 uur op De Eendracht. Aanstaande dinsdag komt dan alweer Olympia Boxmeer naar Marienbosch.

Bij de voorbereiding horen wat kleinere blessures en die zijn er nu ook wel, maar de grotere gevallen zitten momenteel in de staf. Eric Bender is nog herstellende en Lars loopt nog wel even met zijn arm in het gips. Wij wensen jullie een voorspoedig herstel toe!