RKC Waalwijk - Orion Old Stars

Door Hans Loen 12 juni 2018

Het is 7.45 uur op dinsdagmorgen 12 juni.
12 Orion-Old Stars, keurig gekleed in het Orion trainingspak, verzamelen op de parkeerplaats van  sportpark Marienbosch voor vertrek naar  Mandemakers stadion in Waalwijk.
Daar zullen de mannen van Orion een mini toernooi spelen tegen de OldStars van RKC.
Na een voorspoedige reis worden we in het sportcafé ontvangen met koffie en appelflappen. Even bijpraten met de mannen van RKC, die we ook op het toernooi in Helmond ontmoet hebben, omkleden en vervolgens de warming-up.

De wedstrijden ( zes tegen zes) kunnen beginnen! We spelen op het hoofdveld in het stadion. Het weer is ideaal en de kunstgrasmat ligt er prima bij. Er wordt zelfs gesproeid alsof de profs aan de slag moeten. De wedstrijden verlopen in goede harmonie en uiteindelijk heeft Orion van de 4 wedstrijden tegen RKC er drie gewonnen en 1 gelijk gespeeld.
De derde helft was prima verzorgd met soep en broodjes. Complimenten  aan RKC voor de geweldige organisatie!
Terug bij Orion hebben we er nog een uurtje gezellig bij aangeplakt op het terras van het clubhuis, maw de derde helft was Orion ook weer de bovenliggende partij. Al met al was het een zeer geslaagde dag.

Wilt u ook deelnemen bij Walking Football Orion(30 leden), u bent van harte welkom elke donderdag vanaf 09.15-12.00 uur sportpark Marienbosch. Info bij Jan Peters en/of Hans Loen