Reünie (oud-)Orionleden

Door Henk van den Broek 12 maart 2018

Reünie (oud-)orionleden op dinsdag 3 april 2018
Beste (oud-)lid van Orion Boys / SV Orion,
De jaren vliegen voorbij. Voordat je het weet, is het alweer tijd voor de jaarlijkse reünie van (oud-)leden van Orion Boys / SV Orion. De gelegenheid om (oude) orionvrienden te ontmoeten.
Deze ieder jaar steeds weer gezellige bijeenkomst is dinsdag 3 april a.s. in het clubhuis van SV Orion, op de hoek van de Nijmeegsebaan en de d'Almarasweg.
Evenals voorgaande jaren beginnen we om 11.00 uur en eindigen we om ongeveer 14.00 uur. Je bent uiteraard van harte welkom. Evenals voorgaande jaren zorgt de Archiefcommissie voor koffie en een broodje.

Het thema van deze bijeenkomst is opnieuw: "Word lid van de Archiefcommissie". Graag aanvulling en hulp van die commissie met "relatief" jong bloed.
Mocht je eventueel nog spullen hebben voor het archief van SV Orion en daar afstand van willen doen ...; deze ontvangen wij met open armen.
De Archiefcommissie is nog steeds bezig om bij een groot aantal foto's de juiste namen te achterhalen. Je hulp daarbij is zeer welkom. Bijna iedere dinsdagmorgen zijn enkele leden van de Archiefcommissie in het clubhuis aanwezig. Misschien is het een idee om eens binnen te lopen. Voor alle zekerheid wel even tevoren contact opnemen met een van de leden van de Archiefcommissie. Zie voor bereikbaarheid de orionsite (www.sv-orion.nl) > organisatie > archiefcommissie.
Zoals bij bijna iedere vereniging zit ook SV Orion dringend verlegen om vrijwilligers. Misschien voel jij je geroepen en ben je bereid een (tijdelijke) functie bij onze voetbalvereniging te vervullen. Leden van de Archiefcommissie verwijzen je in dat geval graag door naar de juiste contactpersoon.
Tijdens de reünie bestaat ook dit keer de mogelijkheid om het jubileumboek "Trots op Oranje-Wit - 75 jaar Orion" tegen sterk gereduceerde prijs aan te schaffen.
Als je dinsdag 3 april komt, dan graag vóór dinsdag 20 maart even een telefoontje of een mailtje naar:
Henk van den Broek
Telefoon: 06-20713627 (e-mail: haavdbroek@upcmail.nl)

Met vriendelijke sportgroeten en hopelijk tot ziens op dinsdag 3 april a.s.
De archiefcommissie van SV Orion

P.S. Mocht je een (oud-)orionlid kennen die dit niet heeft gelezen of geen persoonlijkeuitnodiging heeft ontvangen en toch bij deze reünie aanwezig wilt zijn, breng die gerust mee. Hij/Zij is van harte welkom.