Registratie Orion 1 - Nuenen 1

Door Organisatie wedstrijden 25 september 2020

Zoals eerder deze week te lezen was op de website is besloten om komende zondag op de tribune en rondom het veld maximaal 250 toeschouwers toe te laten, om iedereen te kunnen laten voldoen aan de coronamaatregelen. Door de verwachte interesse voor onze eerste thuiswedstrijd in de hoofdklasse, is het voor alle bezoekers (behalve spelers en staf) van belang je van tevoren aan te melden voor de wedstrijd. Dit draagt bij aan de logistiek en zorgt ervoor dat, wanneer de wedstrijd 'uitverkocht' is, bezoekers geen onnodige reis naar ons sportpark maken zonder te kunnen worden toegelaten.

Registreer je voor de wedstrijd Orion 1 - Nuenen 1 via de link registreer.sv-orion.nl

Let op: Aanmelden is mogelijk tot zaterdag 26 september 18.00 uur.

Bij binnenkomst op het sportpark zondag zullen naam en identiteit worden gecontroleerd. Indien de wedstrijd is uitverkocht, zullen een kwartier voor aanvang van de wedstrijd nog de kaarten vrijkomen van geregistreerde personen die niet zijn komen opdagen.

Alvast een fijne wedstrijd gewenst en tot zondag!