Regiocup en andere veranderingen vanaf 5 juni

Door Richard van Wezel 31 mei 2021

Door de versoepelingen van 5 juni zijn er enkele veranderingen.

Regiocup voor jeugdteams t/m O17

De jeugdteams gaan meedoen aan de regiocup vanaf zaterdag 5 juni.
Ook vanaf 5 juni blijven de kleedkamers, douches en kantine nog gesloten. Publiek is niet toegestaan.

F&E kamp

Het F-kamp (Championsleague, JO8 en JO9) is verplaatst naar zaterdag op zondag (5 en 6 juni), tegelijkertijd met het E kamp (JO10 en JO11).

De kinderen van het F-kamp kunnen zaterdag hun tent neerzetten om 16u (tot 16u30).
De kinderen van het E kamp kunnen zaterdag hun tent neerzetten om 16u45 (tot 17u10)
Het kamp zal zondag om 16u30 eindigen (F & E kamp).

Het is de bedoeling dat ouders zelf voor een tent zorgen of met teamgenootjes in een tent gaat slapen (voorkeur heeft met andere kinderen in de tent, ivm aantal plekken).
Helaas mogen ouders dit jaar niet blijven slapen.

Regels omtrent het corona virus:
- Heeft uw zoon/dochter corona-gerelateerde klachten dan kan uw kind niet komen.
- De begeleiding van het kamp is vooraf getest (middels een zelftest).
- Elk kind moet bij aankomst aangeven dat hij/zij geen klachten heeft.
- De begeleiding zorgt ervoor dat elk kind zijn handen vaak wast en desinfecteert.

Kan uw zoon/dochter niet meer deelnemen stuur dan een bericht naar levi.pistorius@gmail.com / 06-13417518. Ook bij andere vragen over het E/F-kamp kunt u met Levi contact opnemen.

John Brits toernooi

Het geplande John Brits toernooi gaat helaas dit jaar niet door.

Corona-regels vanaf 5 juni

De belangrijkste regels vanaf 5 juni:
- ook alle seniorenteams mogen vanaf 5 juni met hun team partijtje spelen of tegen een ander team een wedstrijd spelen (alleen tegen teams van Orion), zonder de 1.5 meter regel
- houd 1.5 meter aan voor en na de training/wedstrijd
- kleedkamers, douches en kantine blijven gesloten
- publiek is niet toegestaan
- kom niet als je klachten hebt (ook bij lichte verkoudheid) en laat je testen