Patrick nieuwe kledingleverancier voor Orion

Door het bestuur 7 juni 2018

SV Orion gaat wisselen van kledingleverancier. Na een langdurig en zorgvuldig proces waarin eerst vier en later twee kandidaten overbleven is uiteindelijk de keuze gevallen op Patrick / Brandsfit.

Dat betekent dat we afscheid nemen van het merk Jako en Richard Kregting BV. Wij danken hen voor de jarenlange plezierige samenwerking. We hebben de overstap niet lichtzinnig genomen maar uiteindelijk biedt de samenwerking met Patrick / Brandsfit onze club zoveel voordelen dat we voor deze stap hebben gekozen.

Zo levert Patrick / Brandsfit ons shirtsponsoren voor alle jeugdteams, waardoor de sponsorinkomsten van SV Orion substantieel omhoog gaan.

Álle teams – ook de jongste leeftijdsgroepen - worden door Orion voorzien van nieuwe tenues en we hebben als vereniging besloten om ook alle spelers – met slechts een kleine contributieverhoging - een nieuw trainingspak te geven.

Leiders van de teams en coördinatoren van de verschillende leeftijdscategorieen worden op korte termijn over de verdere invulling van de nieuwe verbintenis gebriefd. Vragen kunnen ook gestuurd worden naar het nieuwe email-adres: patrickbrandsfit@sv-orion.nl .