\'Oudere jongere\' heeft de toekomst

Door Tijs Tummers, voorzitter 5 oktober 2013

De jeugd heeft de toekomst. Maar de oudere jongere óók.

Neem nou zaterdag 3. Kijk, ze daar eens tevreden zitten aan de bar, na weer een lekkere donderdagavondtraining.

Die jongens hebben echt wel de toekomst. Die zitten er over vijf jaar nog, trappen dan nog steeds een balletje. Die hebben hun plek binnen Orion gevonden. En als het niet meer gaat pakken ze wel iets anders op binnen de club.

Zoals twee weken geleden al bij de Zeskamp, die zij met hun team binnen een paar weken op poten hadden gezet.

Hoe tevreden ook, laatst hadden ze toch wat kanttekeningen geplaatst. Komt goed, dat wordt opgepakt. We zullen er voor zorgen dat de oudere jongeren binnen Orion de toekomst blijven houden.

De zaterdag is vol, maar op de zondag is er nog volop plaats voor de senioren. Minimaal twee teams erbij is onze inzet voor volgend seizoen.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion