Orion 1 zoekt fysiotherapeut/sportverzorger(s)

Door Michiel Kompier 6 juni 2021

Vacature fysiotherapeut/sportverzorger(s) (m/v) 1e-selectie Sv Orion

Voor het seizoen 2021/2022 is SV Orion, uitkomend in de hoofdklasse zondag, op zoek naar een fysiotherapeut/sportverzorger(s) (m/v) voor de 1e-selectie.

Je bent medeverantwoordelijk voor de verzorging op de trainingsavonden (dinsdag, donderdag, incidenteel vrijdag) en voor de verzorging/begeleiding bij wedstrijden.

Als fysiotherapeut/sportverzorger maak je deel uit van de staf van Orion en werk je nauw samen met de trainers en ons hoofd fysiotherapie, met als doel dat spelers optimaal presteren.

We zoeken een gediplomeerd sportmasseur, of een fysiotherapeut (in opleiding) die affiniteit heeft met prestatiegericht voetbal en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Ook moet je binnen een teamverband zelfstandig kunnen werken.

Eventueel is een duobaan mogelijk (taken verdelen over twee personen).

Je taken zullen bestaan uit:

- verzorgen van spelers bij trainingen en wedstrijden;

- tapen en masseren;

- monitoren van en overleg over fysieke gesteldheid van spelers met trainers en hoofd fysiotherapie;

- revalideren van geblesseerde spelers en hersteltrainingen.

Orion biedt:

- je kans om veel ervaring op te doen op het gebied van sportfysiotherapie en -revalidatie;

- ondersteuning en inwerken door hoofd fysiotherapie;

- de mogelijkheid om deel uit te maken van een energiek en prestatiegericht team (staf en spelers);

- een vergoeding voor je werkzaamheden.

Ben je enthousiast, neem dan contact op met Yoran Kuhlmann

(hoofd fysiotherapie: 06 83 17 16 98 of yorankuhlmann@gmail.com)