Openingstijden en cashless betalen

Door het bestuur 7 oktober 2015

Het bestuur heeft de openingstijden van ons clubhuis geformaliseerd en deze zullen zowel via de website als in het clubhuis zelf voortaan worden gecommuniceerd:

Woensdag:  13.00 – 17.00 uur
Donderdag: 19.00 – 01.00 uur
Vrijdag: 17.00 – 19.00  uur (tijdens VTI trainingen)
Zaterdag: 08.00 – 20.00 uur (geen alcohol voor 13.00 uur)
Zondag: 09.00* – 20.00 uur

* in elk geval 1 uur voor de eerste wedstrijd

Een half uur voor sluitingstijd wordt de laatste ronde aangekondigd.

Verzoeken om af te wijken  van bovenstaande tijden – bijvoorbeeld vanwege ingelaste wedstrijden – dienen bij voorkeur drie weken van te voren te worden ingediend bij Marcel Peters.

Een vriendelijk verzoek om, hoe gezellig het ook is, bovenstaande openingstijden – en dan natuurlijk met name de sluitingstijden – te respecteren en het onze barvrijwilligers niet onnodig lastig te maken.

Iets anders: binnenkort zal overgestapt worden op een nieuw kassasysteem van Le Credit Sportif, dat onder meer de mogelijkheid zal bieden om via een speciaal Orion-pasje cashless te betalen.

Onlangs is ook Stadion De Goffert overgestapt op dit kassasysteem. Bezoekers van NEC – ADO Den Haag hebben afgelopen zaterdag voor het eerst met het systeem kunnen kennismaken.

Eén belangrijk verschil met NEC: bij NEC is er voortaan de verplichting om met een speciaal pasje cashless te betalen, bij Orion is er straks de mogelijkheid om cashless te betalen; contant geld en de pinpas worden ook nog altijd geaccepteerd.

Uiteraard houden we u op de hoogte van de ontwikkeling rond de introductie van dit nieuwe kassasysteem.