Ook de senioren mogen weer (nieuw trainingsschema)

Door Webmaster 15 mei 2020

Ook voor senioren is het vanaf maandag 18 mei weer mogelijk om te gaan trainen op Sportpark Mariënbosch! Er is een aangepast trainingsschema opgemaakt zodat het niet te druk is op het sportpark en er de ruimte is om de velden te verlaten voordat de nieuwe teams het veld betreden.

Richtlijnen om weer te kunnen gaan trainen voor senioren:
• Hou altijd 1,5 meter van iedereen. Tijdens het trainen, maar let ook op bij het halen van materialen en voor en na de training.
• Het clubhuis blijft gesloten. Douchen en omkleden doe je dus thuis.
• Zorg dat je niet langer dan jouw eigen training bij Orion bent. Blijf niet hangen en kom niet te vroeg
• Was je handen voordat je naar Orion komt en direct nadat je thuis bent ook weer.
• Er kan geen gebruik worden gemaakt van bidons. Neem je eigen dus mee en voorzie deze van jouw naam, zodat deze niet gedeeld worden.
• Kom met de fiets naar Orion.
• Ga niet trainen bij (lichte) klachten bij jezelf of in jouw huishouden.